blablablablablablablablabla

Hemma från ett toppen partayy ute i brändön med bästislaget!!


Är svinit trött men samtidigt vill jag inte sova utan blogga eftersom jag icket gjort det senaste dygnet typ... Igår på träningen eller ja, innan sprang vi ju cooper-testet, förbättrade min tid med 45 sekunder (vilket jag eller väldigt nöjd med, om man tänker på min uppladdning..), men dom sista 3 varven började jag känna av nå smått i foten men inget man tänkte på. Efter när jag tillsist tog av mig skorna gjorde det nå förj***vulskt ont! Fick avbryta träning efteråt, kunde/kan bara springa på "hälarna" typ.. måste ha sett lite småsjukt ut.

Idag har jag då försökt stå lite på balansplattan, fått massage och varit ute på en liten prommis. Inget har dock hjälp speciellt mycket. Så har bestämt mig för att vila helgen och försöka vara tillbaka på måndag igen. Ska till överkalix imorron och pågrund av foten funderar jag även på att spendera natten där och chilla järnet. Nee, men vi får see.. har ju även insett att jag behöver plugga så då har jag ju nånting att gö, kuul! Ajja, nu måste jag sova innan ögonen slocknar. godnatt, PUSS! <3









Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0