chilla för kung och fosterland!

Tjenatjena, sitter och tar det lugnt...


Dagen har varit huur chill som helst! Slutade kring 11.45 pågrund av att får gympalärare var sjuk, så det vart ingen idrott. Drog in till stan med fyra coola killar och hängde med dom. Väldigt tacksam är jag också för att fått låna Jonathans halsduk eftersom jag glömde min hemma.. slarvigt av mig, suck! Sen gick jag och åt lite lunch på min moders office. Han också med stan en liten snabbis för att fixxa en grejj. Också har jag varit på min sjätte träning denna vecka, nog tränar jag på flitigt allt. Har till och med räknat ut att dom senaste 8 fotbollsdagarna har jag hunnit med 4 matcher och 6 träningar, tönt jag är. Så ikväll ska jag chilla för kung och fosterland, funderar på att gå ner en snabbis på kvarre och köpa en godispåse, only for me! Måste bara orka palla mig dit.. höhö. Ajja, nu ska jag börja min chillkväll som jag förtjänar, byebye! <3









Sandra.


Kommentarer
Postat av: V - Smyckesdesign

söt blogg du har :) Allt bra med dig idag?

2011-03-18 @ 22:51:36
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0