earth hour 2011


Nog har jag deltagit hyffsat bra i earth hour, förutom att jag satt och spela hästspel hos mina småkusiner.. great! Sen vet jag inte om jag deltog rätt timme heller menmen, det räknas ju ändå. Det är ju iallafall inte så att det blir sämre.

Annars idag har jag varit och shoppat lite smått på stan, kan försöka ta mig tid att fota lite tomorrow. Min förkyldning har blivit bättre, antar att den är mer bättre imorron så då blir det träning. Men nu ska jag soova, godnatt! <3







Sandra.


Kommentarer
Postat av: felicia

haha men då räknas det ju inte med när dom räknar hur mycket ström man har sparat? :D

btw så vare mellan 20.30 till 21.20 om du undrade! :)

2011-03-27 @ 13:20:01
URL: http://feliciaadt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0