från vintertid till sommartid

Goä kväll!


Min dag började sådär... det började med att jag vaknade vid 10 (trodde jag jah) men det visade sig att både jag och min mobil fortfarande befann oss i vintertid. Så på 1 timme slängde jag i mig frukost och gjorde mig i ordning för träning. Bra gjort av mig som bara var 2-3 minuter sen!

Efter träningen när jag hade duschat och fixxat mig lite blev det All Star och checka in hockey, när luleå gjorde 1-1 målet... ojojoj! Dock förlora dom, min teori på det är att dom vill ge tittarna lite spänning. Och när vi ändå pratar om luleå hockey så kan jag ju meddela att mötte/såg/gick förbi nån av abott-bröderna, vem vet jag inte.. vet inte riktigt skillnaden. Han såg ju inte så jätte munter ut men det är ju förståeligt. Men nu ska jag soooova, godnatt! <3










Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0