Gapig

YOYO, wzup?!


Själv är man lite smått irriterad på sin moder som visste att jag hade träning 5 och då kommer hem 5, SUCK! Ajja, ska nu på en annan träning som då börjar 6 så hon får ta och skjutsa mig till den, hehe.

Annars idag har det väl inte hänt sådär jätte mycket.. den har haft sina moments kan jag ju då helt klart säga! Jag har typ varit extra gapig senaste tiden känns det som, men jag är ju lite som jag är. Ska försöka att chilla dampet, höhö. Men nu ni, nu har jag annat att göra.. som att fa på träning. POSSPOSS! <3









Sandra.


Kommentarer
Postat av: felicia

haha oki, kanske vi tar en film tur i helgen då? :D

2011-03-31 @ 15:58:30
URL: http://feliciaadt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0