jag älskar att glida på min stjärt!

En riktigt rolig dag på måttsund!


Dagen bjöd på solit och riktigt fint väder (mesta delen iallafall). Jag och Amilia åkte några åk i backen, sen "gav vi upp" för att backen var isig och då inte det roligaste underlaget tt åka på. Emelie planera lite bus, så hon lånade Amilias skidutrustning och for ut i backen med mig utan hjälm som man då INTE får vara utan. En lärare var och hacka på henne, men det var baara kul! Vi väntade bara på en viss lärare skulle komma uppkutande för backen och jag oss, haha, kul det hade varit!

Anyways, sen var det färdigåkt för dagen. Då åkte vi ner på stjärten för pulkbackan, man hade ett förbannat bra glid. Vi hade verkligen jätteroligt. Vi råkade även köra på några.. vi klara oss hyffsat bra (jag gjorde då det), men dom fick typ jätte ont or something?! Om nån av dom läser nu så kan jag ju säga att det var ju inte meningen, men det hoppas jag ju att ni förstår. Ajja, nu ska jag sova och ladda upp inför morgondagen då vi ska "grilla och chilla" med klassen och sen framföra en låt vi har gjort, höhö. GODNATT! <3




Lite bilder från idag, imorron kommer nån mer för Emelie ska skicka lite :)







Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0