Önsketänkande

Kom nyss hem från en trip till utlandet... elleer?!?!


Kom nyss hem från stan, inkaserat en bh, fast ja.. mamma betala gullig som hon är. Har också varit på en trip till thailand i cirka 15 min, önsketänkande från min sida. Igentligen höll jag hus i ett solarium. Trodde jag skulle brännas eller brinna ner till döds, rädslan att sola solarium är fortfarande ganska stor, hehe. Anyways laddar upp inför cooper-test, känns inte bra men som jag alltid säger.. det är bara att köra på! Det är ju också bra att det vart max-mat till middag, blink blink. Nu; dricka vatten, ha det gött! <3

No picture added!







Sandra.


Kommentarer
Postat av: K

Heej!:D

Nu kan du anmäla dig till dagens blogg :D vinnaren utses i kväll!! Hoppas du vill va med:) Klicka på länken:

http://writtenbyk.blogg.se/2011/march/030311-vinnare-ar.html#comment

2011-03-04 @ 12:00:47
URL: http://writtenbyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0