forever young

Amen tjena tjena...


Kvällen har bestått av massa hockeytittande, Djurgården vs. Luleå. Och vem vann om inte Luleå?! 2-0 i matcher nu, häärligt! Tänkte plugga lite men känner att jag var värd en dag ledig med tanke på gårdagens pluggeri... Får ta och plugga imorron dock efter matchen. Har ju cup i helgen, hoppas foten håller nu hyffsat. Lär ju ha ont, men om jag har mycket ont funderar jag på att "ta ledigt" nästa vecka och bara köra egen träning som jag även han med lite idag. Körde lite fys inne i lillrummet mitt, men det är ju ok. Ska ta och sova nu, godnatten! <3









Sandra.


Kommentarer
Postat av: evelina

fin blogg :)

hur ser din helg ut då? kram!

2011-03-11 @ 17:06:35
URL: http://evdanielsson.devote.se
Postat av: evelina

tack själv! :)

okejokej, kul!

jadu den kommer nog bestå av dans, skratt & umgås med vänner! kram.

2011-03-11 @ 18:55:28
URL: http://evdanielsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0