en söndag i LÅ!

God morgon!


Hoppas alla ni har haft en rolig valborg eller heter det ett valborg? Äh, ni fattar vad jag menar. Själv hade jag riktigt roligt!

Idag har jag inga planer, fick den här känslan att... vad fan finns det att göra på en Söndag i LÅ?! Kom på att stan har ju faktist öppet nu för tiden, men känns som att ingen är speciellt intresserad av att gå på stan idag.. tänkte ju gå med Amilia, men så orkade hon inte. Asså ingen orkar juh!

Ajja, ska ta mig upp ur min kära säng nu, och käka lite frulle. En söndag som denna kanske man borde gör nån spec frukost pannkakor hade ju varit gott! Men nu ska jag inte ta upp något mer av er värefulla tid, vi synes! <3










Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0