En tuff övernattning!

Goddag goddag!


Kan ju börja med att berätta att jag har sovit ända sen lite efter 2 igår till klockan nånting i 10 imorse, en liten pn! Övernattningen har varit till och från väldigt kul.. från att ha dancebattle i rörelserummet till att sitta nere i ett lonely rum ensam med Gustav där det säkert vara massa silverfiskar, dock var det bara en som vågade visa sig... USCH! Såg även paranormal activity 1&2, dom var lite små creepy! Fast jag trodde dom skulle vara värre.

Dom flesta lyckades hålla sig vakna hela natten.. det var ingen som fick sådär mega mycket sömn heller. Det sög att vi hade en jätteviktig NO-lektion som man verkligen inte kunde hålla sig vaken på och sen var det bad som jag valde att inte vara med på eftersom jag inte villa smitta alla i bassängen. Istället körde jag och Amilia fys, övertrötta. Ajja, vet inte vad jag ska hitta på idag.. vet att jag ska fara och jogga senare, I need It! Men nu sa jag inte sitta här nå mer, hejdå! <3










Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0