wild like animals

Yoyo, dåligt bloggande igår.. men hade väl ingen riktig tid för det.


Fick på förmiddan besök av Farmor då vi satt på balkisen och fika llite.. skönt i solen. Sen bar det ner till skogis för att se lag 1 hemmapremiär, det var vinst med 6-3. En väldigt målrik match. Efter matchen drog jag till min kära moder som fyllde år i tisdags.. har inte grattat henne här på bloggen... men in real life är det gjort! Det bjöds iallafall på god grillad mat och även lite eurovision song contest-tittande... Sverige vann dock inte.. men en  tredje plats inte illa, det trodde jag inte. Nu tänkte jag göra något vettigt.. som att plugga. See yah! <3


RAWR!










Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0