Alla vill till himmelen men få vill ju dö...

Här har ni lite bilder från när jag och Louise skakade lite rumpa tidigare ikväll... och som jag sa tidigare så ser ni min små curls i håret.
En lördag som denna har vi haft besök av faster & co, det bjöds på gofika. Kladdkakan jag backade blev en hit och tog snabbt slut.. stolt chey 123! Senare bar det av till g-stad där jag spenderade resten av kvällen, den var väldigt händelserik men fick faktiskt skratta en hel del!
Nu taggar jag till skyltsöndag som är imorron, dock saknas snön... vars är du snö?? Börjar bli orolig, men den kommer säkert snart.. det måste den ju! Ajja, nog om snödilemmat, det är dags för min skönhetssömn... godnatt! <3









Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0