Hit me hard...

Denna dag började med ett faktist riktigt roligt tränings pass (enligt mig), futsal och styrke. Trots att jag var lite små seg.. men det är smällar man får ta! Dagen har knallat på bra, fick även sluta tidigare... vilket var otroligt skönt! Hemma har jag myst ner i sängen och tagit en liten pn, varför gör jag inte det oftare?
Nu ska jag bege mig mot kansliet, andra dagen i rad.. ajja, kan ju vara bra med lite information och man för ju även träffa några riktigt sköna gurlz! Vi ses, puss&kram! <3








Sandra.

Kommentarer
Postat av: Julia Hill

Vilken fin blogg du har! Intresserad av ett bloglovin-byte? :)

2011-11-17 @ 14:39:20
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0