svart

Åh herre min skapare, har nog aldrig varit så trött som jag är nu!!
Maxpulstestet gick bra, om det kan gå bra? Fick iallafall 207 i maxpuls. Jag slängde mig efter stoppknappen ju mer och mer jag kände att gled bakåt på rullbandet.. kan varken säga att jag spydde eller svimma men det svartnade till en snabbis helt klart! Obehagligt!
Nu såhär i efterhand har jag lite ont i halsen eftersom luften där inte var så torr... som plåster på "såret" har jag tillbringat kvällen hos Amilia med ett gäng härliga gurlz, det bjöds på riktigt god mat och jag tackar så mycket för det! Nu är det sängen som gäller, känns otroligt skönt att bara få sova ut! Kan inget annat än säga att jag älskar helg! Godnatt! <3









Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0