ups and downs

Tjohej, lägger in ett litet snabbt inlägg såhär på kvällskvisten... jojotestet kunde ha gått bättre, men foten är ju fortfarande inte perfekt.. känns surt att veta; om jag inte hade haft ont, hade resultatet garanterat varit något bättre. Menmen, nästa år då jävlar!
Annars är det kul att träffa mina kära klasskamrater, har fått skrattat mycket idag! Och jag klagar verkligen inte! Har även tillbringat tid framför tvn då jag sett många fina fotbollshändelser, mål och självklart Zlatan som tog hem guldbollen för 6 gången.. haha, nog är han allt speciell! Men nu ska jag hoppa i sängs, morgondagen väntar... godnatt! <3








Sandra.

Kommentarer
Postat av: carro

fin blogg o fina bilder , kolla gärna min nya blogg :)

2011-11-08 @ 21:15:21
URL: http://olssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0