It's the way I'm feeling, I just can't deny...

Hej hej, hemskt mycket hej!
Dagen har rullat på bra, känns som att dagens lektioner har varit lite annorlunda.. sista lektionen var iallafall ett perfekt avslut på dagen, den bjöd på en rätt så rolig film om en potatisplockare (eller den hette typ det) och pricken över i:et.. vi fick sluta tidigare.
Annars har jag varit och tränat.. hade ju hoppas på en chill träning med lite fotbollslir, men så blev det icket.. istället blev det "löpskolning", helt ok ändå! Tycker ju om när man får springa kort och snabbt! haha! Nu ska jag dränka mig i vattnet så jag orkar springa något imorron.. mitt mål: spy eller svimma! Godnatten! <3







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0