Fabulous!

Såhär fabulous ser jag ut när jag tränar! ;)
En lördag som denna har jag verkligen sovit ut.. tror inte jag vaknade förän vid 11 tiden... otroligt skönt! Annars har jag varit och knallat omkring på sportaffärer med pappsen. Testade en fjällräven som jag helt klart ska önska mig till julklapp!
Om cirka en halv timme beger jag mig ut mot Antäs till Ida, där det blir lite "festligheter" eller vad man ska kalla det? Kul kommer det iallafall att bli! Vad jag vet kommer det att bjuas på tacos och kladdkaka var det väl också sag.. ultimatum måltiden alltså! Ajja, vi höres och synes! <3









Sandra.

Kommentarer
Postat av: Louise ditt enda fans

alltså du måste ju lägga ut "mamma karin är i fjällen" ALLÅ?

2011-11-12 @ 18:47:28
URL: http://llouisee.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0