Där i botten av oss själva, under ytan.....

Hej alla braiga! Denna måndag har faktist varit bra. Började dagen i gymmet med alla andra fotbollsgymnaster, där kommer vi befinna oss även på onsdag och pumpa upp våra fotbollskroppar. Fick även reda på att jag har två sovmorgonsar (?) framför mig, en på fredag och en på måndag, detta pågrund av att våra tränare befinner sig i Tyskland då.. klagar inte!
Annars fick dagen bli när Elin på något konstigt sett gled ner på trappen på sin häl.. säger bara: Ni skulle ha sett!! Mellis levererade som vanligt, denna gån med riktigt goa mackor, hjärta till dom. Efter att ha fåt lite plugg gjort tar jag en break och går och kirrar mig kvällsfika.. ha det gött, godnatt! <3








Sandra.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahahahaha, sluta nu Sandra! ;);)

2011-11-14 @ 22:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0