Don't pretend, just be!

Åh herre min skapare vilken träningsvärk jag har i armarna!! Kan inte ens lyfta en tallrik!
Tur som var ska jag gymma imorron... dom säger ju att för att få träningsvärk att försvinna ska man träna mer, så jag kör på det! Dagen har varit bra, jag och Anna satt och flumma oss matten, min fråga är.. vars fan får vi, hon allt ifrån? Hahaha!
Nu såhär med mot kvällskvisten funderar jag på sängläge och kika lite tv.. fast måste även få lite plugg gjort. Men satsar nog på sängläge nån timme, busig som jag är! Ses! <3







Sandra.

Kommentarer
Postat av: Julia Hill

sv: Okej, jag har lagt till dig, säg gärna till när du lagt till mig med :)

2011-11-17 @ 19:21:50
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0