SmexySexyLook!

This is my smexysexylook! ;)
Oj oj oj, vad jag måste ha varit trött idag!! Först på morgonen så stoppade jag en tom gröttallrik i micron och den tänkte för mig sig: "Vänta nu! Var inte den där tom?" Sen forsatte det med att jag gick runt på hälsan med tröjan bak och fram. Vaknade iallafall till när jag och Ida ägde ut alla sökande 96or till BG-uttagning, nästa år är det våran tur! Eller hur var det egentligen?
Har även haft matteprov idag och det gick faktiskt bättre än vad jag trodde... men förbereder mig för det värsta ändå... man vet ju aldrig! Och u ska jag ta att försöka njuta av att det är helg... fast lär ju dock ändå behöva plugga. Men då hoppas jag att ni får en superhelg, vi ses! <3









Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0