brutalbänken tog kol på mig...

Just nu är jag verkligen helt slut! Det är ett under att jag har klarat mig igenom hela skoldagen! Vi hade ju somsagt tester imorse.. det gick helt okej. Brutalbänken var nog det tyngsta, klarade själv 16 stycken och är nöjd med resultatet. Dock huvudvärken som orsakades av kraftansträngningen och det konstanta slaget mot bakhuvudet när man "gick ner" var mindre nice... äh, lätt värt det!
Märks det att jag vill ha sommar eller? (bilden) Tänk vad skönt med sol och bad, vara brun, slippa dra på sig en massa kläder. Men man kan ju inte få allt... Nu är det dags för nån timmes vila, känner att jag förtjänar det innerligt. Puss&Kram! <3










Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0