ett stycke besvikelse, ett stycke irritation, ett stycke överlycklig...

Ojoj vilken dag!
Den började på fotbollsplanen, vilket inte gick riktigt som jag hade hoppas.. attans! Sedan fick jag reda på att ja var en av dom få som fick E på matte provet (det var ett E-prov och ett svårt sådant), har aldrig varit så lycklig över att få ett E i hela mitt lilla liv!! Har även gott runt hela dagen och velat gnugga och klia i mitt öga.. det gick ju inte eftersom det blått, ömmar och är rent ut sagt obehagligt och självklart ska det ju klia lite mer en vanligt!
Ikväll blir det hårt historieplugg eftersom det vankas prov på torsdag.. är inte det minsta taggad. Blir inte mer taggad över att jag är så sjukt trött, men ska fylla en vatten flaska och borra ner mig i historiaboken som förövrigt väger 1 ton, suck!











Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0