minnen jag aldrig glömmer...

Sandisa, ett namn som väcker många minnen från sommrarna i Stockholm som liten. Fick det smeknamnet efter att en badvakt hört fel på namnet och skrev Sandisa istället för Sandra på min badkort.. personligen tycker jag inte det är speciellt likt och har svårt att förstå hur man kan få Sandra till Sandisa? Han kanske tyckte det var ett finare namn eller så tyckte han att jag såg ut som en Sandisa? Who knows?
Annars är jag supertaggad till imorron då jag ska göra saker som gymma, ha idrott, kolla fotboll, gå på bio... aa, shemat är fullspeckat! Nu ska jag sluta ögonen så att det bara kan bli fredag och helg, godnatt! <3










Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0