one day

Nyligt hemkommen från ett 7års kalas på porsön, små kusinerna börjar bli gammla! Väl där har det bjudis på god mat och fika, lite hello kitty-lir, hårfrisering och har även sett på en riktigt spännande film; hotell gyllene knorren.
Igår var jag bizzy, som ni kanske förstår.. så det blev inget b-loggande för min del. Var ju bl a. på tuna och kollade inte när läns-95 mötte läns-96, läns-95 tog hem segern med 1-0 och jag invigde Louises vinterjacka, inget dåligt val att ta den inte, för kallt var det! Var även och såg one day på bio, efter att ha tänkt i genom filmen i efterhand har jag kommit fram till att den faktist var riktigt bra, blev lite smått förälskad i dom, deras kärlek.. men allting blev ju samtidigt så fel, hmm.
Nu ska jag ta och flytta på mig från sängen till soffan och kolla om det är någon hyffsad film man kan checka in... vi ses! <3









Sandra.

Kommentarer
Postat av: julia

jäättefin blogg ju ! kolla gärna in på min ? :)<3

2011-10-16 @ 00:11:20
URL: http://dottsijulia.blogg.se/
Postat av: madelen

jätte söt blogg!

kika gärna in på min en snabbis! :)

2011-10-16 @ 16:10:14
URL: http://maadelenbergh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0