you make me smile

Yo, what's up? What's down? Chillar stenhårt här i soffan.
Kan berätta lite kort om dagen som började i gymmet, en riktigt trevlig sista gång där. Sen bjöds det på en riktigt rolig idrottslektion med innebandy, basket och fotbollslir. Impade på alla proffsiga basketspelare genom att från 1 meters avstånd skjuta över hela korgen, suck! Det kanske var därför jag bara gick på två basket träningar som liten? who knows?
Imorron drar jag till Amilias stug med hon och Felicia, det kommer blir super kul och mysigt! Har ju faktist gjort dagens och köpte godis för 72kr, inte illa! Nu ska jag börja gör mig klar för sängen, är helt slut... godnatt! <3









Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0