varför?

Idag har varit en riktigt tung dag, vet inte hur många gånger jag har hållit på att somna... men många var det! Har även suttit och "lunchat" med två gamla klasskamrater, Gustav och Fille, riktigt trevligt att träffa boysen! Efter skolan har jag mest befunnit mig i historia boken tillsammans med en påse exotic snacks, väldigt booooring!
Imorron blir det gymmet, lär ju inte kunna vara med på fotbollen iallafall... vill bara kunna vara med men foten svek mig... borde inte ha kutat, fast jag kan inte tänka så! Nu är det bara att ta nya tag, men är lite förrvirrad vet inte vad jag ska göra, eftersom jag inte riktigt vet vad det är för fel... life is a bitch sometimes!











Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0