I need heat!

Jag fryser, jag fryser och jag fryser...


Kan aldrig sluta typ... mamma säger att det är för att jag tränar så mycket nu, låter väl ändå helt rimligt. Annars har jag varit en sväng till Arcus där basketen är i full gång.. min lillkusse spelade. Kul att se, fick även prova studsa med bollen lite själv.
Nu ska jag ta och plugga, några frågar till av nk:n sen går jag över till matte... ingen tid att vila här inte! Vi får höras senare... byebye! <3
En bild sen vi var i amilias stuga... inom kort tid bär det av dit igen, KUL!









Sandra.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Heeej!

Lust att följa varandra via bloglovin?:) kramar

2011-09-25 @ 19:37:06
URL: http://tildagrubb.blogg.se/
Postat av: felicia

TAGGAR TILL 1000! när bär det av? har som redan packat väskan. väntar på parkeringen, smsa när ni hämtar upp mig ;)

2011-09-25 @ 21:39:49
URL: http://feliciaadt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0