Today I don't feel like doin' anything!

Yo makka flow!


Tillbaka till Lå, fast kom ju dock hem på måndag kväll... men har haft fullt upp så har inte hunnit med att b-loggat. Stockholm bjöd på massa festligheter och jag hade hur kul som helst!! Dansade bugg för första gången i mitt liv och det var med en 78-årig gubbe, ojoj... hängde knappt med i svängarna. Det ända dåliga var att jag lyckades glömde min skinnjacka, lyckat!

Fotboll, skola, pn, fotboll... så har dagen sett ut än så länge, ska snart göra mig klar för sängen och läsa lite bok. Imorron är det gameday, sunderbyn borta.. nu ska vi f*n ta och krossa dom!! Annars har jag träningsvärk i rumpan min (på tal om ingenting). Godnatt! <3










Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0