Hurtig!

Hejsan allihopa!


En dag som denna har jag hunnit med 3 träningspass, alla bestod av fotboll. Hurtigt! Annars har jag firat helgen med middag på östens pärla med pappsen inte helt fel! Fast hade ju inte varit helt fel att befinna mig där mamma och Louise befinner sig... i Barcelona. Men får väl ta och vänta 2 år (igentligen mindre) då jag fyller 18. Det äär ju trots allt en födelsedags present till min kära syster som fyller 18år på söndag. Men kan inget annat än hoppas på att dom har riktigt kul och tar och slappnar av lite!

Imorron är städa rummet ett självklart ser ut som en svinstia om jag ska vara helt ärlig.. Ska även ta och försöka plugga, jag veeet att det är lördag men jag måste ta dom chanserna jag har... och det kan verkligen behövas! Senare på kvällen har jag planer med Amilia, Felicia och Emelie... kul att träffa brudsen!









Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0