Wild

Kom precis på att det endast är tisdag idag, men det lär väl säga swish så är det fredag och helg...


Annars tar jag det lugnt... ingen träning idag inte utan det blir att ta det lugnt, skönt eftersom att jag har haft ont i foten på sistonde säkert bara en lite överanstängning or something. Vet inte riktigt vad jag ska säga mer en att jag har varit sjuukt trött hela dagen och nu taggad på en mysig liten filmkväll med syrran då vi ska se I am number 4, senast jag såg det på bio tyckte jag att den var grym.. kan den leverea yttligare en gång? Det ska jag ta reda på! Vi höres! <3
Going Wild!








Sandra.

Kommentarer
Postat av: brander

härlig bild ;)

2011-09-25 @ 15:56:07
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0