Dreamed last night of a time and place, where from ours troubles we had escaped...


Rätt slut efter dagens första fotbollspass. Snöade gjorde det också, men det stoppar oss inte för att lira lite fotboll. Det absolut skönaste var att komma hem och ta en varm dusch, där ville man stå länge kan jag meddela. Nu laddar jag om batterierna med mat och sömn inför kvällens fotbollspass. Låter jättebra i mina öron.
Vad hade jag för mig igår då? Jo jag slappade, städade och på kvällen umgicks jag med Elin och Anna. Vi försökte hitta på något roligt att göra, men det är rätt svårt här i Luleå. Fast nog fick vi oss ett och annat skratt. Fick även dela ett och annat ord med min bästa även fast jag hade stora problem med att höra bra inne på max, haha. Nu tror jag det är dags för mig att krypa ner i sängen och vila lite. Jag är verkligen jättetrött. Puss och kram.








Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0