Friendship.


True, true.
Rolig dag, dock fick jag offra min fot vilket är mindre kul nu i efterhand. Har både brunkat och blivit nerbrunkat, har även märkt att jag gillar att använda ordet brunka alldeles för mycket. Som min pappa sa idag har jag en rätt hög smärttröskel, men foten gör verkligen ont. Skulle tänka mig att det är något sträckningsliknade jag har råkat ut för. Ska villa nu i helgen så att jag förhoppningsvis kan träna på måndag igen.
Har tröstat min smärta med käk på Dagobert med Elin och så har jag även fått sett Annas hårförvandling, mycket fagert. Nu ska jag försöka få tag i min syster, ska var smakråd när vi ska klicka fram vita klänningar på dataskärmen, studentklänning ni vet. Vi får höras och synas, puss.






Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0