I'm bound to fall for you...


Nämen tjena! Märkte just att jag har varit borta några dagar, men nu är tillbaka.
Under tiden har jag varit borta har jag spenderat tiden med ett gäng grymma tjejer, den bästa, återfunnit mig i skolan med fina klasskompisar, har även hunnit få ett brunkarblåmärke på min såkallade cparm och självklart lirat fjutboll, inget ovanligt.
Idag har jag skrattat, ätit currymacka så att jag luktat curry, bivit offer då Adrian kastade en paprikabit på mig (Tack Addeboi!), träffat bästa Amilia och har även avnjutit varmchoklad och limpa på mellis med käraste Anna. Efter att har tagit en pn drar jag igång med lite plugg sen drar jag ner till skogsvallen för träning. Vi ses, puss och kram.







Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0