Pimp my economy.

Där står vi som två kex och smular.
Idag har jag tillbringat förmiddagen på teknikens hus med halva klassen, vi gjorde vårat alldeles egna ekonomiprogrm "Pimp My Economy". Kungligt. Har även hunnit äta en hel del en dag som denna, känns som att jag äter jättemycket hela tiden, men det kanske är ganska självklart eftersom jag tränar en hel del också.
Har ju laddat upp med en pn och mat inför kvällens fotbollsträning. Känns bra. Nu sitter jag och mummsar på en glass lär ju inte äta så många mer sånna, ska försöka leva lite sundare framöver. Då syftar jag självklart på alla sötsaker jag får i mig annars skulle jag nog säga att jag lever rätt sunt. Nu tackar jag för mig, pussellipuss.






Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0