A sweet escape, take me away...


Detta är vad jag halft håller på med nu, fast kanske skulle säga att jag tog en pause för att göra detta inlägg.
Dagen har bestått av fotbollsteori, pluggelliplugg, äta, en sväng till solarieöarna, lirat fotboll och även kollat på lite. Pojkarna i klassen mötte varandra, Luleå vs. Piteå. Luleå tog hem segern. Tycker jag har varit bra på att hålla mig sysselsatt under dagen, men det är endast för att jag saknar en jättebra person.
Men nu ska jag dyka ner i matteboken med skönsång i öronen. Fast längtar nog mest till min varma säng om jag ska vara ärlig, men den får allt vänta ett tag. Godnatt mina fina!





Sandra.


Kommentarer
Postat av: molly

kika gärna in i min rosa värld.

fylld av tips om hår, smink, mode & mycket mer! hoppas du gillar den :) kram

2012-04-05 @ 11:23:25
URL: http://mmollybergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0