Scared of the dark...


Bild från igår när jag var och hängde på ormberget med släkten. På bilden finner du jag, min syrra och våra två galna men kära kusiner.
Det var mycket rolig, fick ju helt klart användning av mitt 6årigar sinne. Gick all in med tefat och bob i pulkbacken på ormberget. Klagar inte över dom roligheterna. Idag har jag gjort bra affärer, umgåtts med fina släktingar och käkat en hel del, både mat och sötsaker. Men det är ju trots allt påsk, då får man passa på.
Imorgon lyder planerna så att det blir bio för hela slanten. American pie med Anna och Hjorren, är gode taggad. Känns lite småstört hur taggad jag är med tanke på att det endast är en bio. Men vill hålla mig sysselsatt, tror jag är rädd för att sakna den bästa allt för mycket. Men nu ska jag alldeles strax bege mig mot sängen för några timmars skönhetssömn. Godnatt.






Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0