Round my hometown, memories are fresh...

Godmorning sunshines, attans vilken fin dag!
Var helt slut när  jag kom hem igår efter matchen, till middag blev det pizza och sen blev det soffläge resten av kvällen. Matchen slutade då oavgjort, 1-1. Är faktiskt rätt nöjd och något som gör mig lite extra glad är att jag fick stå för assisten. Aldrig fel.
Idag ska jag tvätta, måste bara orka. För det hade verkligen varit välbehövligt. Sen ska jag även bege mig ut till kära arcus för träning, ska ändå bli skönt att få springa bort gårdagens match. Och förhoppningsvis är det ingen hårdträning som står på shemat. Men nu ska jag ta det lugnt ett tag, vi ses.






Sandra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Bloglovin byte? :D

2012-02-27 @ 13:00:11
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hejsan<3

Följa varandra på bloglovin? :D

kram:*

2012-02-27 @ 14:06:45
URL: http://lovisalinell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0