You can't always be lucky.

Tjabba, är lite ledsen i hjärtat... är typ förkyld, för att inse sanningen.
Mitt mål: bli frisk till onsdag! Fast helst skulle jag vilja bli det nu eller imorron, men lär ju inte hända! Annars var dagens planer att dra och kolla hockey med Hjorren, ska ta och hoppa upp hur denna säng och göra mig en kopp te, kanske piggnar till lite.
Annars har min natt set ut såhär; från att ha varit kall, blivit kokhet! Mamma stoppade in ett extra element på mitt rum så att det skulle bli varmt, det blev lite för varmt. Kring 7 imorse vaknade jag genom blöt, rummet var som en bastu minst sagt. Huvva! Men ska bege mig mot köket nu.. puss&kram! <3







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0