What a feeling.

Tjenna alla skönheter, kan inte riktigt beskriva hur lycklig jag är just nu med det är gode skönt!
Tänk att en sådan liten sak kan göra en så glad?! Var påväg ner för trappen, skulle käka lite, jag stannade upp. Jag ställde mig på min högra fot och gjorde en tåhävning, har inte kunnat göra det på ett halvår kanske, det var lycka. Lycka att veta att min fot är på bättringsväg.
Annars har skoldagen varit heeelt ok, försökt göra ett så snyggt släktträd som möjligt på spanskan, med dom skills jag har vart det nog ändå ingen större röra. Har även en dag som denna poppat Levels-Avicii i mina öron, får ett riktigt tagg av den låten må jag säga. Nu ska jag ta och göra mig klar för kvällens träningspass, puss&kram.





Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0