My knees are shaking and my dreams har braking...

Tjena mittbena!
Har befunnit mig trött och sliten efter 1 mil sprungen på 56.43 minuter och några fina dagar i huvudstaden, Stockholm med mina underbara klasskompisar. Har haft det toppen. Vann även guld i en fotbollscup med laget "Annas pullor", helt amazing förutom att jag lyckades dra på mig en skada och missar dagens match i ö-vik och även morgondagens i Kiruna.
Ska vil nu hela helgen och förhoppningsvis hinner svullnaden gå ner och smärtan avta tills på måndag, vill ju lira fjutboll! Tillbringar mesta tiden av dagen i soffan, tar mig inte fram smidigt det är ett som är säkert. Puss och kram mina kära.







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0