En bra helg.

Tjenare, tog mig iden att skriva lie hära. (Bilden är från en av alla våra hemresor från mogronpassen ute på arcus om ni undrade.)
Idag eller imorse har jag lirat fotboll, match var det, vs. Blåsmark. Det blev förlust, men även en match då laget funkade riktigt bra tillsammans. Vi hade många sjuka och folk som var borta för andra anledningar, så vi gjorde det bra med tanke på omständigheterna. Personligen gick det bra och fick båda mina fotbollsdojjor pajade nu, så det kan gå. Borde ta och fixa mig ett par nya, helst nyss.
Annars har helgen varit bra med gokäk, hockeytittandes, jobbandes, umgåts med fina, ja en hel del bra helt enkelt. Och att Luleåhockey sänkte gnaget i premiären av slutspelet var inget annat en toppen! Nu ska jag fara till farmor och käka, vi ses.







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0