To my heart I must be true.

Bara för att jag gillar dom två damerna ovanför så ortoligt mycket <3
Försov mig imorse till 07.17 och bussen gick 07.34, på dom minutrarna han jag packa alla träningssaker, kläder och skolböcker eller ja, förutom bh. Rätt odröm, men det löste sig. Har ändå haft en rolig dag med lite små knasigheter kan man väl säga. Jag har iallafall fått skrattat mycket.
Tränat gånger två idag. Mycket skönt var de. Fick även veta att träningsmatchen vi skulle ha mot ett finskt lag nu till helgen är inställd pågrund av att dom tydligen inte orkade pallra sig till Sverige, suck. Jag var, är väldigt matchsugen. Måste även tillägga att jag är lite smått arg att dom inte visade Milan-Barca på tv10, alla har faktiskt inte viasat. Ajja, sängen kallar. Puss & Kram!








Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0