Fighter.

Kämpat mig igenom dagens fotbollspass och 7kilometers joggingtur med ett par ben tyngre än en blåval. Som en riktigt vinnarskalle. Tanken efteråt: Jag ska ALDRIG mer springa, känslan efteråt: Otroligt skön! Annars har jag tillbringat en timme i sängen rätt avslagen och samlat krafter för att senare bege mig till coop och kolla hockey, kvällen bjöd på två trista förluster.
Men nya tag får tas helt enkelt. Själv tar jag nya tag från dagens slithet och hoppar ner i sängen, några timmars skönhetssömn inväntar. Imorgon funderar jag på att ta en sväng till gymmet och även till arcus för att kika när min kära Anna lirar fjutboll. Men nu, puss och godnatt.






Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0