Ord kan inte beskriva.

Hej, hade inte skadat med sommar nu. Vill vara sådär solbränd med solblekt hår. Helst nyss.
Annars leker livet för mig, jag är otroligt glad och tacksam för allt jag har, ibland önskar jag bara att jag kunde visa det bättre. Men alla mina nära och kära jag älskar er otroligt mycket, ord kan inte beskriva. PUSS på er!
Annars kom papsen hem med ett par nya joggingskor, likadana som jag har nu fast en annan färg, blåa. Passar ju mig perfekt i smaken. Blev otroligt glad. Nu ska jag nog ta och sova lite, imorgon väntar en ny dag med nya möjligheter. Sann mening, men ville egentligen bara låta poetisk. Godnatt min kära!







Sandra.

Kommentarer
Postat av: louise ditt enda fans

I know you love me! I love U2 höhö <3

2012-03-21 @ 23:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0