Våra brister gör oss till människor...


Omg, yes you are! Tyckte bilden var jätterolig om ni undrade, haha.
Dagen har varit rätt go faktiskt, tog en sväng om på stan med Elin och Anna efter skolan. Fick med mig 2 nya klädplagg hem. Ska försöka komma med någon bild så ni får en sneakpeak. Annars har jag 0 träning idag, en riktigt vilodag. Det kan också vara nyttigt.
Imorgon inväntar morgonteori och en idrott jag har sett fram emot hela veckan, det är val i huset. Vilket säkert betyder att det blir lite fotbollslir, hoppas iallafall på det. På kvälen har jag träning och även klämt in en träff med ett gäng fina ladies på Friends. Det verkar bli en bra fredag må jag säga. Men nu tackar jag för mig, godnatt.







Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0