För det var du som fick min fallskärm att vecklas ut...

Erkänner, kanske saknar håret lite! :P
Första dagen på skolan efter ett riktigt soft sportlov är avklarat och det var väl ingen större succé. Det var otroligt kul att träffa mina fina klassisar och återligen käka mellis, men förbannat så ont i halsen jag har haft. Knarkat halstabletter och tevatten m. honung. Nu får den gärna försvinna, för jag vill lira fotboll!
Ska väl annars snart ta och plugga lite matte innan läggdags. Borde ju faktiskt ha bra med ork till det med tanke på min långa pn. Grejen är den att det handlar om att bara göra det. Så lätt är det egentligen. Men vi ses, hejs.






Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0