I got a good feeling.


Idag har jag jag 07.45 stått i träningskläder trott och hoppas på morgonträning men just då fick jag ett sms där det stog att vi hade nationella på morgonen. Bussen gick 07.53 så jag fick byta om snabbare än någonsin. Tack och lov han jag. Under dagen har jag även hunnit med en värdelös rockkonsert och häng med klassen i solen.
Nu på kvällen har jag hunnit med en lätt löping/motionsrunda med syrran. Blev av med lite slaggprodukter som Louise skulle säga. Vi tog oss även tid att leka lite i lekparken, man blir aldrig för gammal för sånt bus. Min apelsinpojke har beget sig till sin hemstad över denna långhelg så ska få ta och sakna han nu några dagar, jag ska härda. Men nu ska jag hoppa ner i sängs. Imorgon är det gameday vs. Infjärden. Godnatt.







Sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0