Take care of all the beautiful memories.

Tjena här har ni en tjej som varit myche trött senaste tiden men nu rullar de mot ljusare tider.
Är mycket glad över att Zorro är och finbesöker oss trots att han har lite hyss för sig då och då. Solen Luleå bjuder på får gärna stanna kvar föralltid om jag fick bestämma. Fast dock är de ju svårt att få allt här i livet. Man får helt enkelt ta vara på stunderna vilket jag tyckte jag var bra på idag då jag, min apelsinpojke och Zorro satt på rad i de fina vädret ute på golfängen. Tumme upp.
Efter en väldigt bra och skön träning är det nu dags för mig att mysa ner mig i sängen med mina sönder brunkade fingrar. Smärta är inga problem men det är minst sagt oskönt. Nu säger jag godnatt för jag ska vara utvilad till morgondagen då det är gameday vs. Alvik. Puss och kram.







Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0